Czasem jest tak, że Klient widzi produkt i już wie, że chce go mieć. Ale nie oszukujmy się, rzadko taki Ci się trafi. Pozostali patrzą, zastanawiają się, pytają o cenę…
Kalkulują. Czy dobry, czy się opłaca, czy spełni oczekiwania.
A gdyby tak ułatwić im podjęcie decyzji?
Gdyby w ofercie, czy to mówionej, czy pisanej, zacząć opowiadać?
Coś więcej niż techniczne szczegóły. Pokazać więcej niż schemat “cechy – zalety – korzyści”.
Gdyby powiedzieć coś, na co Klient zareaguje “mów dalej, dobrze się ciebie słucha”. Albo “muszę to przeczytać do końca; oni myślą tak, jak ja“.
Prawda, że byłoby łatwiej sprzedać?
O to właśnie chodzi w Akademii Storytellingu.
O opowiadanie.
Ale nie o nawijanie makaronu na uszy Klienta.
Chodzi o opowieść marki. O jej podstawach. O tym, co dla marki najważniejsze. O tym, czym kieruje się w swoich codziennych działaniach. O tym, czym TY się kierujesz.
Opowiadanie to sposób, w jaki ludzie rozmawiają (cóż, czasami krzyczymy). To jest to, co robimy, aby nadać sens naszemu światu. I jest to prawdopodobnie najpotężniejsza siła w dzisiejszym biznesie.
Akademia Storytellingu to prosta ścieżka – krok po kroku – do nowych umiejętności, potrzebnych w nowoczesnym i skutecznym biznesie, niezbędnych do zbudowania wartościowej, autentycznej i dochodowej marki, i firmy.
I dlatego już pierwsze chwile kursu i związane z nimi zadania praktyczne pozwolą Ci uświadomić sobie ogrom możliwości i ukrytych skarbów, które drzemią w Twojej marce, firmie, projekcie i … Tobie.